zoofirma.ru

Пам'ятка про тероризм

 

Заходи щодо протидії тероризму

                                                                                                                                               Керівникам навчальних закладів

Наказ Міносвіти і науки України від 28.01.2015 №54 "Про заходи безпеки на можливі ризики виникнення надзвичайних ситуацій, терористичних актів, диверсій, мінування"

Наказ Міністерства освіти і науки  України від 07.10.2013 №1365 "Про внесення змін до Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу в навчальних закладах"


З метою підвищення ефективності функціонування загальнодержавної системи боротьби з терористичною діяльністю, здійснення заходів, спрямованих на убезпечення об’єктів від можливих терористичних посягань, Міносвіти і науки України в листі від 25.07.2014 № 1/9-372 доручає:

 регулярно організовувати й проводити  в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах заходи з метою підготовки педагогічних працівників, учнів та студентів до дій в умовах загрози чи вчинення терористичного акту, а також у випадку надходження інформації про це;

уживати додаткових організаційних заходів щодо забезпечення належного рівня безпеки та здійснення контролю в місцях масового перебування людей (дошкільні, загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні та вищі навчальні заклади);

забезпечувати готовність органів управління освітою, сил і засобів єдиної системи цивільного захисту до дій в умовах виникнення надзвичайних ситуації внаслідок терористичних актів із метою підвищення рівня захисту населення й територій у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних із технологічними або іншими проявами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків таких ситуацій.

 


Типова Інструкція першочергових  дій   персоналу й посадових   осіб  підприємств, установ  та організацій  у  разі загрози  виникнення  терористичних  або диверсійних актів

1. Заходи попереджувального характеру:

-     здійснити комплексне обстеження стану надійності охорони об'єкта, посилити пропускний режим із допуску на об'єкт автотранспорту, персоналу й відвідувачів, проводити ретельну перевірку ввезеного на об'єкт майна й внесеної ручної поклажі. Для цих цілей використовувати технічні засоби (металодетектори, газоаналізатори, дзеркала для огляду автомобілів та ін.);

-     ужити додаткових заходів щодо інженерно-технічної оснащеності об'єкта, додатково встановити модернізовані системи сигналізації й відеоспостереження в зонах підвищеного ризику;

-     оснастити телефони об'єкта, зазначені в офіційних довідниках, автоматичними  визначниками  номера  й  звукозаписною  апаратурою;

-     розробити план евакуації відвідувачів, персоналу та постраждалих; визначити (уточнити) завдання служб охорони, безпеки об’єкта при евакуації;

-     у випадку загострення криміногенної обстановки в регіоні ввести чергування співробітників підрозділів безпеки, підсилити контроль за роботою особового складу охорони, регулярно здійснювати перевірки несення служби в денний і нічний час;

-     сформувати в кожній черговій зміні охорони, групи негайного реагування. Під час щоденних інструктажів уточнювати розрахунок особового складу, що заступає на чергування, звертати особливу увагу на доведення оперативної обстановки на об'єкті, а також на необхідність посилення пильності й підвищення відповідальності співробітників;

-     силами співробітників підрозділів охорони й безпеки організувати проведення систематичних обходів й оглядів об'єкта і прилеглої до нього території з метою своєчасного виявлення підозрілих предметів й запобігання закладки вибухових пристроїв, а також установлення сторонніх осіб, що проявляють підвищений інтерес до об'єкта;

-     регулярно проводити перевірки підсобних приміщень і територій, не допускати перекриття шляхів евакуації людей і транспорту;

-     увести в практику систематичне проведення перевірок проходження сигналів оповіщення від чергової зміни охорони до посадових осіб об'єкта, а також стану засобів оповіщення персоналу;

-     організувати практичні тренування зі співробітниками охорони і персоналом щодо дій під час виникнення надзвичайної ситуації терористичного характеру;

-     провести інструктивні заняття з персоналом про порядок дій під час прийому телефонних повідомлень із погрозами терористичного характеру й правилах поводження з письмовими анонімними матеріалами (див. розділи 3 і 4). Звернути увагу на неприпустимість прийому для зберігання від сторонніх осіб будь-яких предметів та речей;

-     під час укладання договорів оренди приміщень об'єкта обов'язково внести умови, що дають право підрозділам безпеки здійснювати перевірку зданих в оренду приміщень;

-     здійснювати заходи щодо більш ретельного підбору персоналу об'єкта, зокрема допоміжного складу (чергових, ремонтників, прибиральників тощо). Більш ретельно здійснювати перевірку й допуск на об'єкт фахівців сторонніх організацій;

-      звільнити від зайвих предметів службові приміщення, сходові клітини, приміщення, де розташоване технічне устаткування;

-     забезпечити регулярне видалення з будівель відходів, за можливості звільнити територію від будівельних лісів та металевого сміття: контейнери – сміттєзбірники встановити поза межами будівель об’єкту;      

-     довести до всього персоналу номери телефонів, за якими необхідно повідомити правоохоронні та інші органи у разі виявлення підозрілих предметів або ознак загрози проведення терористичного акту.

 

Ознаки, що можуть вказувати на наявність вибухового пристрою:

-         виявлення безгоспного предмета у будь-якому вигляді та незвичному місці (сумка, згорток, дитячі іграшки (канцелярське приладдя), пакети, пакувальні матеріали (цукерки, морозиво, цигарки тощо) або предмети, зовні схожі на гранату, міну, снаряд) у місцях перебування великої кількості людей (навчально-освітніх установах, торгівельно-розважальних закладах, об’єктах транспорту тощо), поблизу пожежо- і вибухонебезпечних об’єктів, розташування різного роду транспортних та інженерних комунікацій;

-         наявність на виявленому предметі дротів, мотузок, ізоляційної стрічки, скотчу;

-         підозрілі звуки, цокання годинника, які лунають від предметом;

-         від предмета виходить характерний запах мигдалю або іншій підозрілий запах, на зовнішній оболонці присутні масні плями.

 

Чинники, що є підставою для підозри: 

-         перебування на місці небезпечної знахідки невідомих осіб до виявлення цього предмета,

-         наявність погроз, висловлених особисто, по телефоном або в поштових відправленнях.

 

Дії персоналу об’єкта під час виявлення невідомого предмета, схожого на вибуховий пристрій:

-     суворо забороняєть сясамостійно здійснювати з виявленим підозрілим предметом будь-які дії, а саме: не наближатися, не торкатися, не відчиняти, не переміщувати знахідку, не заливати її рідиною, не засипати піском і ґрунтом, не користуватися радіо- й електроапаратурою, переговорними пристроями (зокрема мобільними телефонами);

-     негайно повідомте про виявлений підозрілий предмет (вказавши точне місце його перебування, час виявлення та зовнішній вигляд) своєму керівництву  або черговій службі (службам безпеки, охорони) об’єкта, а у разі неможливості встановлення зв’язку з ними особисто правоохоронному органу УМВСУ – тел. 102, УСБУ – тел. (0472) 37-92-44 чи підрозділу Управління ДСНС за телефоном 101.  Надалі дійте за їхніми вказівками.

 

Дії посадових осіб об’єкта, які отримали інформацію про виявлений предмет із ознаками вибухового пристрою:

-     дайте вказівку не наближатися, не торкатися, не відчиняти, не переміщувати знахідку, не заливати її рідиною, не засипати піском і ґрунтом, не користуватися радіо- й електроапаратурою, переговорними пристроями (зокрема мобільними телефонами);

-     зафіксуйте точне місце перебування й час виявлення підозрілого предмета, а також установчі дані осіб, що знайшли предмет. Забезпечте їхню присутність до моменту прибуття представників правоохоронних органів;

-     терміново повідомте про подію своєму керівництву (черговій службі, службам безпеки, охорони об’єкту) й через нього або особисто місцевому правоохоронному органу УМВСУ – тел.102, УСБУ – (0472) 37-92-44 чи підрозділу УДСНС за телефоном 101;

-     при наявності підстав (існуванні реальної загрози життю та здоров’ю людей внаслідок очікуваного вибуху) організуйте евакуацію персоналу, використовуючи маршрути, віддалені від місця перебування підозрілого предмета;

-     дайте вказівку співробітникам охорони оточити місце розташування предмета, знаходитися на безпечній відстані від нього або в місцях, що забезпечують захист (кут будівлі, колонна, товсте дерево, автомобіль та ін.) і вести спостереження;

-     у разі потреби організуйте відключення побутових і виробничих комунікацій газу, води й електрики;

-     посильте контроль за роботою особового складу охорони но всьому об'єкту;

-     не знижуючи рівень охорони об'єкта, забезпечте можливість безперешкодного проходу або проїзду до предмета співробітників і транспорту органів реагування (УМВС, УСБУ, УДСНС, управління охорони здоров’я та ін.);

-     надайте можливість прибулим правоохоронцям опитати заявника та інших осіб, які володіють інформацією про подію, що сталася;

-     далі дійте за вказівками представників правоохоронних органів. 

 

3. При надходженні погрози по телефоном:

 

     Телефон є засобом зв'язку, який найчастіше використовують як злочинці (для передачі повідомлень про закладені бомби, захоплення людей і пред’явлення політичних або інших вимог), так і “телефонні хулігани”, які висловлюють уявні погрози. Приймаючи анонімне телефонне повідомлення про можливе здійснення актів тероризму, необхідно пам’ятати, що вони несуть важливу криміналістичну інформацію, тому в розмові з анонімом необхідно запам’ятати й зафіксувати на папері якнайбільше даних.

Дії особи, що отримує телефонне повідомлення :

- зафіксуйте дату, час й тривалість анонімного повідомлення, місце установки та номер телефону, на який воно надійшло, приналежність конкретному підрозділу і співробітнику;

-     під час розмови запишіть фонограми анонімного повідомлення, визначення номера телефону анонімного абонента шляхом використання технічних можливостей даного телефонного апарата. Якщо відсутні такі можливості, через співробітників, що знаходяться поруч, спробуйте повідомити про анонімне повідомлення чергового об’єкта (службу безпеки, охорони), правоохоронні органи за телефонами УМВСУ – тел. 102, УСБУ – тел.(0472) 37-92-44;

-     при одержанні анонімного повідомлення спробуйте “зав’язати розмову” з анонімом й з’ясувати конкретну інформацію про його особу, професію, місце перебування і, якщо можливо, схилити до добровільного відмовлення від задуманої акції. У будь-якому випадку постарайтесь під час розмови отримати відповіді на такі запитання:

куди, кому, за яким телефоном телефонує ця особа?

які конкретно (дослівно) вимоги вона висуває?

висуває вимоги особисто, виступає в ролі посередника або представляє якусь групу осіб?

на яких умовах погоджується відмовитися від задуманого? 

як і коли з нею можна зв’язатися? 

кому ви можете або повинні повідомити про цей дзвінок?

         При цьому намагайтеся добитися від особи, що телефонує, максимально можливого проміжку часу для прийняття вами та вашим керівництвом рішень або здійснення якихось контрзаходів;  

- після закінчення розмови з анонімом негайно повідомте про її зміст своєму керівництву або черговій службі (службам безпеки, охорони) об’єкта, а у разі неможливості встановлення зв’язку з ними - особисто органам внутрішніх справ (тел.102) та СБ України (тел. (0472) 37-92-44);

-     із пам'яті складіть детальний опис висловлених погроз або повідомлень  про передбачувані акти тероризму, а також висунутих ультиматумів та інших вимог;

-     усі дані про зміст погроз або вимог, викладених анонімним абонентом, характеристику його голосу, мови, манери викладу погроз і вимог повідомте своєму керівництву (черговому об’єкта, відповідальним особам служб безпеки, охорони) чи представникам правоохоронних органів;

-     для уникнення поширення чуток і паніки обговорювати отриману від аноніма інформацію з іншими співробітниками не рекомендується;

-     під час надходження погрози на телефонний апарат, що має пристрій для автоматичного визначеня номера і звукозаписним пристроєм, відразу після завершення розмови з анонімом  потрібно витягнути касету (магнітний носій інформації) з аудиозаписом та вжити заходів щодо її збереження. Негайно встановити на її місце нову касету для запису можливого наступного дзвінка зловмисника.

 

Дії посадових осіб об’єкта, яким повідомили про надходження телефонного дзвінка з інформацією терористичного спрямування:

-      забезпечте негайне доведення одержаної по телефоном інформації до відома свого керівництва (чергового об’єкта, відповідальних осіб служб безпеки, охорони) й через нього або особисто до органів внутрішніх справ (тел.:  102), СБ України (тел.:(0472) 37-92-44) чи до інших органів державної виконавчої влади;

-     уживайте необхідних заходів із попередження й локалізації негативних наслідків, передусім у разі потреби організуйте евакуацію людей, що потрапляють в зону вірогідного ураження, згідно з планом евакуації;

-     забезпечте безперешкодну роботу на місці події оперативно-слідчих груп та спеціальних підрозділів правоохоронних органів.

4. Під час надходження погрози в письмовій формі :

Погрози в письмовій формі можуть надійти в організацію як поштою, так і в результаті виявлення різного роду анонімних матеріалів (записки, написи, інформація, що записана на дискеті тощо). 

Дії персоналу та посадових осіб під час отримання анонімного матеріалу, що містить погрози терористичного характеру:

-     поводьтеся з матеріалом максимально обережно, помістіть його в чистий, що щільно закривається, поліетиленовий пакет або файл (край яких доцільно скріпити скотчем або степлером) та помістіть в окрему жорстку папку;

-     намагайтеся не залишати на документі відбитків своїх пальців. Користуйтеся пінцетом або беріть документ торкаючись лише його країв;

-     якщо документ надійшов у конверті, його відкриття здійснюється лише з правого чи лівого краю обережним відрізанням країв ножицями;

-     зберігайте все: сам документ із текстом, будь-які вкладення, конверт та обгортку, нічого не викидайте;         

-     не збільшуйте коло осіб, ознайомлених зі змістом документу;

-     упаковані вказаним способом анонімні документи надайте правоохоронним органам із супровідним листом, в якому мають бути зазначені конкретні ознаки анонімних матеріалів (вид, кількість, у який спосіб і на чому виготовлені, з яких слів починається і якими закінчується текст, наявність підпису та т.ін.), а також обставини, пов’язані з їх розповсюдженням, виявленням або отриманням;

-     анонімні документи не повинні зшиватися, склеюватися, на них не дозволяється робити підписи, підкреслювати чи обводити окремі місця в тексті, писати резолюції та вказівки, також забороняється їх м’яти та згинати.

Під час виникнення резолюцій та інших написів на супровідних документах не повинно залишатися відбитвік на анонімних матеріалах. 

Реєстраційний штамп проставляється лише на супровідних листах організації й заявах громадян, що передали анонімні документи до інстанцій.   

 

У випадку вибуху необхідно негайно організувати й забезпечити виконання таких основних заходів:

-     за списком екстреного оповіщення викликати на об'єкт пожежних, швидку допомогу, рятувальників, комунальні служби (газ, електрика, тепло);

-     за списком екстреного оповіщення повідомити про подію керівництво (адміністрацію) підприємства та правоохоронні органи;

-     організувати евакуацію персоналу з вогнища вибуху, зруйнованих або ушкоджених вибухом приміщень;

-     до прибуття служби швидкої допомоги надати постраждалим первинну медичну допомогу;

-     відключити подачу електроенергії, газу, води, тепла в ушкоджені вибухом приміщення;

-     оточити місце вибуху силами служб охорони, безпеки і забезпечити його ізоляцію до прибуття компетентних органів;

-     наявними силами організуйте огляд прилеглої території з метою виявлення інших закладених вибухових пристроїв;

-     при виникненні пожежі вжити заходів щодо його гасіння власними силами і наявними протипожежними засобами.

6. Захоплення заручників:

Дії персоналу об’єкта під час виявлення ознак захоплення заручників:

-     негайно повідомте про надзвичайну подію своєму керівництву або черговій службі (службам безпеки, охорони) об’єкту, а у разі неможливості встановлення зв’язку з ними особисто органам внутрішніх справ (тел.:102) та СБ України (тел.: 37-92-44).  Водночас вкажіть точне місце та можливо відомі обставини захоплення: кількість заручників, їх місце перебування і стан, наявність потерпілих, кількість терористів, їх озброєння, вимоги, установчі дані тощо. Надалі дійте за їх вказівками, будьте готові надати всю відому вам інформацію правоохоронцям.  

Дії посадових осіб об’єкта, які отримали інформацію про захоплення заручників:

-     терміново повідомте про подію своєму керівництву (черговій службі, службам безпеки, охорони об’єкту) і через нього або особисто органам внутрішніх справ (тел.:102), СБ України (тел.:(0472) 37-92-44) чи іншим органам державної виконавчої влади. Водночас вкажіть точне місце та можливо відомі обставини захоплення: кількість заручників, їх місце перебування і стан, наявність потерпілих, кількість терористів, їх озброєння, вимоги, установчі дані, обстановка, що складається на об’єкті, вжиті заходи реагування тощо;

-     забороняється вступати в переговори з терористами за власною ініціативою;

-     у разі можливості організуйте блокування місця події, використовуючи технічні засоби охорони;

-     підвищіть пильність охоронців на всіх постах. Переведіть систему відеоспостереження об'єкта в режим запису;

-     у разі потреби виконуйте вимоги терористів, якщо це не пов’язано з заподіянням шкоди життю і здоров’ю людей, не ризикуйте власним життям;

-     у разі вимушеного вступу до переговорів забороняється ініціативно пропонувати терористам будь-які послуги;

-     не провокуйте дії, що можуть потягти за собою застосування терористами зброї;

-     у разі потреби забезпечте приховану евакуацію персоналу та інших осіб, що знаходяться  поза  місцем  захоплення  заручників;

-     у разі потреби організуйте надання первинної медичної допомоги потерпілим,  що  перебувають  поза  межами  уразливої  зони;

-     припиніть доступ на об'єкт людей і проїзд автотранспорту;

-     уживіть заходів до безперешкодного проходу і проїзду на об'єкт співробітників правоохоронних органів;

-     організуйте терміновий збір працівників режимних, охоронних та аварійно-рятувальних служб  об’єкту; 

-     після прибуття спецпідрозділів правоохоронних органів надайте їм максимальне сприяння в організації антитерористичних заходів, зокрема: необхідну інформацію щодо обставин захоплення, а також схеми об'єкта, поверхові плани, схеми розташування систем відеоспостереження, вентиляції, електропостачання та ін.;

-     надалі дійте відповідно до розпоряджень представника оперативного штабу.

 

7. Одержання сигналу про евакуацію:

 

Якщо ви знаходитеся на своєму робочому місці, після отримання сигналу про евакуацію послідовно виконайте наступні дії:

-     без створення паніки організуйте заходи із евакуації персоналу та відвідувачів установи за завчасно відпрацьованими відомчою інструкцією та схемами;

-     зберіть службову документацію в сейф або в шухляди столу, що закриваються ключем;

-     візьміть із собою особисті речі та документи, гроші, цінності;

-     закрийте вікна, вимкніть оргтехніку, електроприлади, освітлення;

-     візьміть із собою й у разі потреби використовуйте індивідуальні засоби захисту (протигаз, респіратор);

-     замкніть двері на ключ, ключ залиште в замку;

-     залиште приміщення, рухайтеся маршрутами, які позначені в схемах евакуації вашої установи;

-     повертатися в залишене приміщення дозволяється лише після відповідної вказівки уповноважених на це осіб.

Поради психолога

Практичні поради батькам, діти яких навчаються в загальноосвітніх закладах.

Переваги у дитини є зараз, треба вміти їх бачити.

Не скупіться на похвалу: хвали виконавця, а критикуй тільки виконання.

Ставте перед дитиною досяжні цілі.

Дозволу вчать дітей набагато краще, ніж заборони.

Дитина повинна розуміти, за що і чому його карають.

Будь-яка дитина - відмінник або двієчник, рухливий або повільний, атлет або рохля - заслуговує любові і поваги: цінність в ньому самому.

Усяке підвищення вимог треба починати з похвали, навіть авансом.

Пам'ятайте, що дитина не складається суцільно з недоліків, слабкостей, неуспіхів.

Треба переконати себе, що в більшості випадків зауваження, вимоги просто не потрібні!

 

Поради батькам

Давайте можливість дитині зробити своє маленьке відкриття.

Чим вище рівень емоційного комфорту, тим більше шансів на успіх у навчанні.

Не лякайтеся дитячих помилок. Дитяча помилка - це знахідка.

Пам'ятайте, що помилка одного може породити думку іншого.

Не бійтеся зробити вигляд, що Ви щось не розумієте: потрібно знайти розумне обґрунтування.

Пам'ятайте, що брак любові і занижена самооцінка приведуть до невдач у навчанні.

Не намагайтеся пояснити дитині те, до чого він може додуматися сам.

Просто любите дітей і не бійтеся їм показати це.

 

Художня самодіяльність

   Здобувачі освіти Вищого професійного училища № 25 – активні та творчі особистості. Їх день наповнений цікавими подіями, а в житті завжди знаходиться місце для творчості. 

   Творчі гуртки Вищого професійного училища № 25 відкриті кожному, хто мріє доторкнутися до світу прекрасного, бути частинкою неймовірної творчої групи, що здатна створювати прекрасні й дуже щирі речі. 

   Запрошуємо всіх, хто прагне творчо реалізувати себе, бажає відкрити власний потенціал, знайти нових друзів та відчути себе більш впевненим, хоче стати активним учасником різноманітних урочистих заходів та акцій для здобувачів освіти, яскравих і зворушливих вистав та концертів. 

   Із нетерпінням чекаємо на зустріч із вами!

 

Гурток художнього слова

 

Хореографічний гурток

 

Вокальний гурток

Правова освіта

Умови ефективності морально-правового виховання здобувачів освіти 
у Вищому професійному училищі № 25 м. Києва 



   У сьогоднішньому світі правова освіта стає одним із найважливіших факторів, які забезпечують соціальну стабільність, економічний розвиток, розвиток інститутів громадянського суспільства. 
   Система правової освіти у ВПУ № 25 м. Києва базується на правових актах і документах, таких, як Конституція України, законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Конвенція про права дитини, Декларація прав дитини, «Про Національну програму правової освіти населення» та іншими нормативно-правовими актами та статутом училища, затвердженим наказом Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 06.04.2012 № 420. 
   Педагогічний колектив нашого навчального закладу здійснює значну організаційно-управлінську, методичну роботу зі складної проблеми. Викладачами, майстрами було опрацьовано відповідну теоретичну та методичну літературу. Проведено психологічне діагностування здобувачів освіти різних груп. Ми помітили, що ефективність цієї роботи підвищується якщо : 

  • використовуються активні форми й методи виховного впливу на здобувачів освіти ( проектна діяльність, індивідуальні бесіди, дискусії, діалоги тощо); 
  • педагоги використовують досягнення педагогічної та психологічної науки, опановують новітні педагогічні технології; 
  • стимулюється здоровий спосіб життя й позитивна орієнтація у процесі соціалізації озобувачів освіти; 
  • сімейно-училищне виховання гармонізується на засадах гуманізму, доброзичливості, демократизму, партнерських відносин учасників навчально- виховного процесу; 

   В училищі існує своєрідна система профілактичної роботи: 

  • контроль за відвідуванням здобувачів освіти училища класними керівниками, майстрами виробничого навчання в спеціальному журналі відвідування; 
  • розроблені спеціальні правила для здобувачів освіти ; 
  • проводяться цикли виховних заходів на правову тематику ( бесіди, години спілкування, тренінги); 
  • здобувачі освіти залучені до занять у гуртках охопленні та спортивних секціях; 
  • здобувачі освіти маюсь постійні та тимчасові доручення; 
  • ведеться постійна індивідуальна робота із здобувачами освіти та батьками. 

   Правоосвітня робота здійснюється під час уроків та в позаурочний час і охоплює як здобувачів освіти, так і їхніх батьків, а також педагогічних працівників.

 

 

                             

  

Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини

  1.  Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дити­ни як особистості.

  2. На батьків покладається однакова відпо­відальність за виховання й розвиток дитини.

  3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:

  • постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
  • поважати гідність дитини, виховувати праце­любність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до України, рідної мови, культури, сім'ї, пова­гу до національних, історичних, культурних цінностей інших народів;
  • сприяти здобуттю дітьми освіти у закладах освіти або забезпечувати домашню освіту в обсязі вимог до її змісту, рівня та обсягу;
  • виховувати повагу до законів, прав, основних сво­бод людини.

  4. Держава надає батькам й особам, які їх заміню­ють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків, захи­щає права сім'ї.

  

Стаття 60. Права батьків

   Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:

  • вибирати заклад освіти для неповнолітніх дітей;
  • обирати й бути обраними до органів громадського самоврядування в закладах освіти;
  • звертатись до органів державного управління освітою з питань навчання, виховання дітей;
  • захищати у відповідних державних, судових орга­нах законні інтереси своїх дітей.

                                                                                                                                             

                                 

Пам'ятка для батьків

  1. Шановні батьки, пам'ятайте! Тільки разом у співпраці педагогами навчального закладу та громадськістю можна добитися бажаних результатів у вихованні й навчанні ваших дітей.
  2. Обов'язково постійно цікавтесь розвитком, на­вчанням і поведінкою ваших дітей. Для цього відвідуй­те заняття, батьківські збори, зустрічайтеся з класним керівником і викладачами навчального закладу.
  3. Щоденно цікавтеся навчанням дитини. Радійте її успіхам, допомагайте узагальнювати, співставляти, аналізувати вивчене, прочитане, по­бачене. Не дратуйтесь із-за кожної невдачі, що спіткає дитину, не карайте й не ображайте її гідності, а допоможіть зрозуміти й усвідомити помилки, не­доробки й загартуйте її силу волі своєю допомогою й розумінням.
  4. Привчайте дитину до самонавчання й до само­контролю у виконанні домашніх завдань й обов'язків. Надавайте розумну допомогу в їх виконанні. Важливо викликати інтерес до навчання, але не муштрою й силою, а добрим словом, підтримкою, порадою, терпінням й ласкою.
  5. Сприяйте тому, щоб дитина сформувала у собі активну життєву позицію: брала участь у всіх групових, загально училищних заходах, концертах, щоб не боялася декламувати, співати, танцювати, виконувала б сумлінно доручення викладачів, проводила політінформаційні виховні години. Для цього необхідно бути  добре поінформованим про реальні справи училища, цікавитися планами дитини щоденно, допомагати готуватися до уроків, вивчи­ти необхідне, підтримувати в дитині впевненість і сміливість.
  6. Обов'язково надавайте посильну допомогу навчальному закладу (квіти, озеленення, оформлення кутків, кабінетів, ремонт приміщення, участь у концертах, зборах).

 

Учнівське самоврядування

     Учнівське самоврядування є важливим елементом розвитку суспільства, що сприяє вихованню молодих управлінців та організаторів. Учнівська рада Вищого професійного училища №25 впливає на зміну умов життя в училищі, допомагає у творчій і навчальній діяльності, висловлює думку учнів, до якої прислухається адміністрація. Учнівське самоврядування постійно вдосконалює свою організаторську майстерність, активно реалізовуючи проекти для здобувачів освіти училища 

         На звітно-виборних зборах учнівського самоврядування, що відбулися 15 вересня 2017 року, було обрано новий склад учнівської ради на 2017–2018 навчальний рік.

 

 

 

Корольова Катерина Віталіївна

 Голова учнівського самоврядування

учениця групи 202

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
   

 

Контакти

  • Тел/Факс: +38 (044) 540-69-06

Ми в соціальних мережах:

Ви тут: Home ВИХОВНА РОБОТА Виховна робота